ビジネス英語メールの書き方

  1. トップページ
  2. アポイントメント変更のお願いへの対応

アポイントメント変更のお願いへの対応

アポイント・予約の文例一覧

アポイントメント変更のお願いへの対応

英語

Subject: Rescheduling of our appointment

Dear Mr. Smith,

Thank you very much for reaching out to me in advance.

It’s no problem for us to reschedule our meeting.
How about the 29th, then, if you are still available?

For us, any time of the day will work. Please specify the time slot that works best for you.

If the 29th does not work for you, I will suggest other options. That should not be any problem.

Looking forward to your reply,

Taro Yamada

日本語

件名:アポイントメントのリスケ
スミス様

事前にご連絡をいただきまして、ありがとうございます。

ぜひ、お打ち合わせを再設定させてください。
もし、まだご都合よろしければ29日はいかがでしょうか。

こちらは、何時でも大丈夫ですので、ウィルソンさんにとって最もよい時間帯をご指定ください。

もし29日のご都合がよくない場合は、他の日程をご提案いたします。当方には問題ございません。

お返事をお待ちしております。

山田 太郎

↑ PAGE TOP