ビジネス英語メールの書き方

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アポイントメントが取れたときのお礼

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アポイントメントが取れたときのお礼

英語

Subject: Confirmation of our appointment

Dear Mr. Smith,

Thank you very much for your kind reply.

I am very pleased to know that you will be able to make yourself available on the 24rd for a meeting with us.

Mark Fujita, our Corporate Planning Manager, and I will come to your office at 11 a.m. on Friday, the 24rd.

If you would like us to bring any additional reference materials, please let me know.

I look forward to seeing you then.

Kind regards,

Taro Yamada

日本語

件名:アポイントメントの確認
スミス様

お返事をいただきありがとうございます。

24日にお時間をいただけるとのことで誠にありがとうございます。

弊社経営企画マネジャー一の藤田マークと私で、24日金曜日11時に貴社オフィスにお伺いいたします。

もし、他にも何か別の資料をお持ちしたほうがよければ、ご遠慮なくお知らせください。

それではお目にかかれますことを楽しみにしております。

山田太郎

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