ビジネス英語メールの書き方

  1. トップページ
  2. オフィス移転を知らせる

オフィス移転を知らせる

通知の文例一覧

オフィス移転を知らせる

英語

Subject:Moving to New Offices

Dear Mr.Smith,
This is to inform you that our Office will be relocating to 
the following address on 3rd October 2019.

Then new details are:
ABC Co.Ltd
New Address:
New Tel:
New Fax:
Email:Our email address will remain the same.

On 3rd October our communications may be affected by
the move and we apologize for any inconventence it we
do not reply immediately.

The ABC staff would like to take this opportunity to thank
you for your continuing support,and to invite you to stop
by our new office when you are in the area.

Sin㏄ere regards,
m

日本語

件名:新オフィスへの移転
このたび、弊社は2019年10月3日をもって下記のとおり、
オフィスを移転することとなりましたのでお知らせ申し上げます。

ABC社
新住所:
新TEL:
新FAX:
Eメール:メールアドレスは変更ございません。

巴の移転により、10月3日は通信に影響が生じるかもしれません。
万一すぐにお返事でできない場合は、ご迷惑をおかけ致しますこと竈
お詫び申し上げます。

今までのご愛顧にお礼申し上げます(とともに今後とも引き続き
ご支援・ご鞭撻を賜りますようお願い申し上げます)。
お近

↑ PAGE TOP