英語
Subject: RE: Follow-up on the report
Hi Smith,
Thank you for your note.
Actually, I was just about to write to you!
I am now trying to finalize the report, and I can show you the rough estimate this afternoon.
The problem is that the Customer Center team has not responded to my data request. They are very slow to get moving, and I cannot complete the report without their data.
Would it be possible for you to talk to their manager about their priorities?
Your help would be much appreciated.
Taro
日本語
RE:レポートのフォローアップ
スミス様
お知らせをありがとうございます。
ちょうどメールを書こうと思っていたところでした!
今レポートを仕上げようとしているところで、今日の午後には概算値をお見せできます。
問題は、カスタマーセンターチームが、私のデータ要請に対して返答してきていないことです。
彼らはいつも進捗がとても遅いのですが、彼らのデータなしではレポートを完了させることができません。
彼らのマネジャーと優先順位について、話してもらえませんでしょうか。
助けてもらえるととてもありがたいです。
太郎