ビジネス英語メールの書き方

  1. トップページ
  2. 不良品や破損品の交換に応じない

不良品や破損品の交換に応じない

クレームの文例一覧

不良品や破損品の交換に応じない

英語

Subject: RE: Shipment of Model X
Dear Mr.Richard Smith:

Thank you for taking the time to let us know of your unfortunate experience with one of our products.
We were sorry to hear that you felt the merchandise was not in good condition when you received it. However, our records show the goods were carefully inspected before shipment, so it appears they were damaged in shipment.
While we are not responsible for the problem, please let us know if we can assist you in any way.

Sincerely,
Taro Yamada

日本語

件名:RE: モデルXの出荷
リチャード・スミス様

弊社製品でご迷惑をおかけした旨,お知らせいただきありがとうございます。
お届けしたご注文の品に不具合があると聞き,残念に思います。しかし,弊社の記録によると,商品は出荷前に入念に検査されており,配送中に破損したものと思われます。
この件についての責任は負いかねますが,私どもに何かお手伝いできることがありましたらお知らせください。 

山田太郎より

↑ PAGE TOP