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返金の依頼への対応

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返金の依頼への対応

英語

Subject: RE: Request for a deposit refund

Dear Ms. Yamada,

Thank you very much for contacting us with regard to your concern about the deposit.

We sincerely apologize for having caused you an unpleasant experience.

We confirmed the security deposit will be refunded by the end of tomorrow, August 14.
We would much appreciate if you could confirm the payment.

As a token of our apology, we would like to offer you a gift voucher, which you can use for your next stay. Please just show the attached QR code at check-in.

Kind regards,
Scott Smith
Star Hotel

日本語

件名:RE:保証金返金のお願い
山田様

保証金についてのこ懸念のご連絡をいただき、誠にありがとうございます。
この度は不快なご経験になってしまい、誠に申し訳ありません。

確認しましたところ、保証金は明日8月14日中に返金されることになっております。
支払いをご確認いただけますと幸いでございます。

お詫びのしるしとして、次回のこ滞在時にご利用いただけるギフト券をお送りいたします。
チェックインの際に添付のQRコードをご提示くださいませ。

スコット・スミス

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