ビジネス英語メールの書き方

  1. トップページ
  2. 年末年始休業を知らせる

年末年始休業を知らせる

通知の文例一覧

年末年始休業を知らせる

英語

Subject:Office closed 29 December-3 January

Dear Mr.Smith,

Please be advised that our office will be closed for the New
Year Holiday from 30 December to 3 January.We hope this
will not cause you any inconvenience,but we will try to
handle any urgent enquiries you may have by email
address shop@xyz.com during that time.

Please let me know if you have any questions.

Regards,

日本語

件名:12月30日~1月3日休業のお知らせ
スミス様

弊社は12月30日~1月3日の間、年末年始休暇のため休業致します。
ご不便をおかけ致しますが、万一至急のお問い合わせの場合は、
Eメールでshop@xyz.comまでお知らせいただければできる限り対応
させていただく所存です。

お問合せ等ございましたらお知らせください。

↑ PAGE TOP